Haa . Ape tengok-tengok?

hit counter

”I vow to love you, and no matter what challenges might carry us apart,
we will always find a way to get back to each other..”

Salam Perantauan

Assalamualaikum w.b.t

Wah salam perantauan la katanya. Salam perantauan dari Melaka.. Huhu
so hari ni aku ada dinner dengan VIP. Ceh dijemput je. Mak aku yang VIP nye tu.. Aku tukang teman, teman makan.. Hehe 

Apa yang menarik kat hotel ni kan kan kan , 
Bread Pudding, Sweet sour fish, Chocolate cheese cake, air suam sejuk yang ada buah betik,timun dan carrot. Haha bunyi cam kelakar tapi depan biji mata aku dalam jug tu ada potongan buah2 tu. but seriously sedap weh. AlhamduLILLAH.. banyak lagi yang sedap seriously.. cuma aku tak mampu. nak jaga pantang larang diet. Ekeke 



Ni bukan swimming pool untuk berenang. Aku punya rasa la. Hehe



River Cruise





The best bread pudding that I ever eat. Yummey!







Babai.


belog hehangat!