Haa . Ape tengok-tengok?

hit counter

”I vow to love you, and no matter what challenges might carry us apart,
we will always find a way to get back to each other..”

Barakillah. AlhamduLILLAH

Assalamualaikum w.b.t

Kini sekian lamanyaaaaaaaa aku tak hapdet. Selalu dapat aduan, '' bile nk update blog ni? '' sampai kawan aku marah, '' ko bile nak update blog ni? *acu pisau* Hehe takdela.. Fanatik jugak kawan aku degan aku kan. Huhu so apa khabar semua? :)

AlhamduLILLAH.. Syukur ke atas hadrat Illahi.. dah macam buat penghargaan folio pulak.. So aku curi curi masa nak update blog tentang peristiwa bersejarah yang berlaku dalam hidu akk aku, aku dan keluarga.. AlhamduLILLAH.. 

Bila nak start ni? Hehe sat la.. Muqaddimah kene panjang.. amek feel dlu sebelum nk story. Maaf ye sebab akhir-akhir ni aku diselebungi dengan pelbagai konflik.. Konflik nak final exam, konflik hati, konflik cornflakes.. hahaha.. 

So AHAD yang lepas.. kakak ku, Nadia Aqmal telah diijab kabulkan dengan seorang kaum Adam yg berasal dari Muar.. AlhamduLILLAH.. 4 tahun berkawan , 6 bulan baru srious.. cinta mereka berputik sewaktu akak aku tinggal kat oversea for 5 years dlu.. Hehe nak tahu lebih lanjut? sila call akak sy.. hehe AlhamduLILLAH.. majlis akad nikah dan persandingan berjalan lancar di atas keredhaanNya. Sedih sebenarnya bila akad nikah tu.. aku nak nangis, tp aku tahan sebab airmta aku ni mahal la ceh.. tapi malam tu aku nangis emm.. :( jgn gtau akak aku. Huhuu 

*kesat airmata. Hemm jom la kite cekidaud gmbr.. :)

The NIKAH day


Deboooorr2 hok ni. Hihi


:'(



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hari Bersanding

  
Lighting tinggi sngt. Ehhhh cerah sangat ni. Hahaha
All these are my cuzzies :))




Konvoi vespa dari kawan2 abang aku. From the other state pun ade ;)


 Poco-poco and Joget Melaka,Joget pahang and all the joget la.. hahaha





 Ayah pun nak joget gak.... =p










Dear ukhtiy, dont forget me and family. You;re the best SISTER that I ever had. No one can beat ur sweetness :') 
 .
.
.
.
.
.
.
.
 .
.
.
.
.

Plus, what makes me really happy and so thankful to ALLAH is.. I meet her again.
Aqilah Akalili :)

That's all for today. 
Bye :')


belog hehangat!