Haa . Ape tengok-tengok?

hit counter

”I vow to love you, and no matter what challenges might carry us apart,
we will always find a way to get back to each other..”

Majlis Intifal Sekolah-Sekolah (MISS)

Assalamualaikum w.b.t

I MISS you.......... alalala. bukan RINDU , but MISS bagi singkatan Majlis Intifal Sekolah-Sekolah yang baru je aku g pagi tadi.... and ni baru balik. penat tuuuuuuuu... lapar pun ade.. tak cukup ah makan 2 makanan dlm polistrine tadi.. die tak tau ke perut aku ni cam guni? hahaaaaa.. 

so nak cerita, ni peringkat Negeri melaka. kali ke-2 dijalankan.. Last year kat Skolah Al-Asyraf,Pulau Sebang, melaka. Tahun ni diisytiharkan kat SMA Jaim Al Ahmadi... sekolah laki2 je. skolah laki, kalau nampak perempuan.. cam JAKUN kan? Alaa mesti ade korang tak tau kan? tau dah... korang kalau rase rajin tu kan, boleh je gugel2 sendiri.. hehe

so macam2 pertandingan dipertandingkan.. Hafazan, Tarannum, Hiwar and manyaks lagi la... tapi aku masuk Hiwar ( Menengah Atas) Rase macam dah akak2 yg dah matured tau ble die panggil menengah atas.. heheeee... makan Nasi TOMATO tu!! kesian kawan2 aku dapat seketul je ayam, aku dapat 2 ketull... memang rezeki aku... padan mke kawan2 aku. hahaa...


 tempat dating... hahaha... ni la kaunter pendaftaran..


Haaaaaa... check ape tu? no ekor ke? hehehe...



Syeddin's Wife... hehe





yang baju kuning tu kendarat.... hahaa takdelah tuh member junior untuk Hiwar ( Menengah Rendah )



Cantikkan bini Syam? hehee...










Alaaaaaa.. gambar nasi tomato tak sempat amek.. sebab dah ade dalam perut dah :( 

k sampai situ jela... nanti nk cerita time hari sukan plak.. hehehe
bye3


belog hehangat!