Haa . Ape tengok-tengok?

hit counter

”I vow to love you, and no matter what challenges might carry us apart,
we will always find a way to get back to each other..”

Jangan amalkan..??


Assalamualaikum w.b.t

So, petang jumaat yang mulia ni... aku nak share benda yang wajib korang tahu!! Heh.. aku pun wajib tahu gop benda ni. sebab selalu buat gak.. (sedih) hehe

so cuba renung-renungkan, nak pakai goggle mandian tu pun boleh kalau rase rabun takleh bace.. tak pun pasang camera lens kat mata tu nak bagi lagi terang.

__________________________________________________________________________________________________________________

Dari Abu Dzar ra., beliau mengatakan, “Suatu hari Nabi s.a.w. sedang berjalan melewatiku... ketika itu aku tidur secara meniarap... Maka baginda membangunkan aku menggunakan kakinya, dan berkata, “Hai Junaidib (panggilan Abu Dzar), sesungguhnya cara berbaring seperti ini adalah cara berbaring penghuni neraka.” (HR. Ibnu Majah)....

Dari Abu Hurairah r.a., beliau berkata; Rasulullah s.a.w. pernah melihat ada seseorang yang berbaring di atas perutnya (meniarap), maka baginda berkata, “Sesungguhnya cara berbaring seperti ini dibenci oleh Allah.” (HR. Tirmidzi)

Haaa. mesti korang nak tahu kan caner tido meniarap tu? sape yg tak tahu la.. yg tahu tu tolong demokan sikit? hehe... 

Ammmbooooiii.. syoknye tidur.. dibuai buai awan nano nano nano..~ hehe 

______________________________________________________________________________________

and ade lagi aku nak habaq kat korang ni.. ni mesti sure korang tak tahu ah, korang tahu buat punyeeeee.. buat kekasih2 kat luar sane tu!

Romantik itu SUNNAH ;)'

Auwwwwwww.... ;p
 emm ngade gak aku ni. k bye



Tengok la tengok la tengok la! hehe

byeeeeeeeeeeee3


belog hehangat!