Haa . Ape tengok-tengok?

hit counter

”I vow to love you, and no matter what challenges might carry us apart,
we will always find a way to get back to each other..”

Hari ''SIBUK''

Assalamualaikum w.b.t

Waaaaaaaarrghh.. sedang curik2 onlinee nak update blog. sebab ibu tengah leka dan dibuai buaian... eh mimpi2 daaaaaaaa.. hehe penat tu. puasa pulak tu!

malam tadi, aku siapkan courseware gune powerpoint. tak kisah la nak guna powerpoint ke, machine gun ke, lastik ke... yang penting tajuk Biology atau Sains atau Math atau Chemistry atau Fizik atau Arab.. ehh arab takde kene mengene! haha

okay malam yang kurang jam dan minit online ni aku nak update laju2 lagi laju dari semut okay. semalam memang hari PENAT sedunia. bkn dunia alam semesta ni , tapi dunia aku laaaa.. hehe penat berkejar kejaran buat tu buat ni. oh rase cam nak makan ashambbboiii hehe kat sekolah aku siapkan model Minggu Sains dan Matematik. ingatkan nak buat pasal Atom & Ion. pulak ni last minute... memang aku malas nk libat2 kn tangan aku dalam seni melukis ni.. sebab dah lame tak melukis.. sudah ku buang jauh3. ok bye2

lepas tu, semalam jugak kene hantau model tu... pergghhh mcm nk kene migrain dah semalam. (kunon) <<---- lepas dah siapkan model, kul 12 kene g SMA Assayyidah Khadijah.. waaaahh asik g melawat sekolah orang je kan? ritu pi sekolah laki2 sekolah Al ahmadi.. ni skewla pumpuan2. auwwww...beshnyeeerrr tak belajarr (gedik)

so aku nak cepat ni, *duk atash kerusi mcm cacing kepanasan*  so jom la tengok gambo2 yang lagi power dari gambar photographer artis tu!! heheeeeee... 









hahaha minions! ba nana ~ aku dah takde idea dah time ni.. kul 1 pagi buat. perhhh



Idea and concept : aku  lebih skit ah ideaaa kan haha buat dengan Zana
Volcano creation : zana dengan kina


lepas kul 12 ....

SMA ASSAYIDAH KHADIJAH






heeemm kalau camni kerusi kaler2 kat skolah aku.. memang ranap ah. budak skolah aku tu bkn leh caye.. kang die curik bawak balik rmh kang. hahaha



mesti dialog die camni '' ishhhh ade 20 tandas kat skolah ni, tapi 2, 3 je leh gune. kerajaan maritim \,funan firaun betul!! ''

heheeeeeee ;p




banyak3 kerusi untuk juri. 1 je juri ade. opsss dah terpotong plak. seb bek takde darah. haha


Terrrrrreeeeeeen!! haaaaaaa... bile kak nazira bukak pembalut hadiah tu.. nmpk malam pertama.. JENG3
ohhhh malam pertama di SYURGA.. hahahaha..



belog hehangat!