Haa . Ape tengok-tengok?

hit counter

”I vow to love you, and no matter what challenges might carry us apart,
we will always find a way to get back to each other..”

Bicara Hati


Assalamualaikum w.b.t

sorry. rumah ketandusan internet dan otak aku dah semput dengan exam selaras dua kononnya tak penting, tak penting tapi susah macam nak batal dah puasa. hehe tak baik2, even migrain 4,5 haritu tapi tetap kuat untuk berpuasa. Bulan ramadhan bukan bulan yang buat kita semua lemah okay? so jangan ngade2. wotan kang! hehe

so ade haritu nampaknye bukan manusia je yang sakit berpuasa ( sesetengah) , tapi kucing aku pon boleh tahan... hemmmm smpai mengorbankan seekor kucing fav aku plak tu.. emmm.. *lap air mata* weh tak caye ke aku tengah sedih + nangis - gembira ni? em em em apa boleh buat, ajal di tangan ALLAH.. hehe

so haritu 1 family dak tam (kucing gemok) aku bawak pi vet. fuhhh dia punya harga jangan cakap la. leh cecah harga samsung SII korang tu. hehe so jom la kite check it out... and aku doakan moga yang tinggal 2 ekor ni hidup. yang sekor dah pun g tinggalkan ku sendiri... emmm.. tak semangat aku nak jawab exam pagi tu. * lap ingosh*




si Ibu yang dijangkiti Virus virus cinta by dewi dewi hahaha


tiba di tempat kejadian... Jeng jeng jeng


comel gila kot!


sebab menghadiri tempat kejadian : di buli dan di cabut-cabut bulu ah senang citer gaduh. 
seminggu terus tak mandi kuceng ni haha 




aku tak bleh bla. kawan aku cakap doktor ni hensem... hahaha







tam takde pape, just sesaje nk bg die kene enjet. haha





ni yang tengah aku nk survive kan skang... emm jangan mati :(


buatkan susu ntk diorang minum. mak diorang dah takde vitamin dah. everything dah takde.


nyum3, kalau tgh bulan pose ni, susu kucing pun nmpk sedap kan. haha


Terreeeennnnn... ni la first yang kene. menyepikan diri smpai menyorok dari tengahari smpai malam..
akhirnya, aku jumpa kat celah almari. back bone dah takleh nk bentuk dah.. and cengkung habis. aku bagi minum pkai syringe pun dah tak de gune.. emmm..


sayang... :'(


aku baru ingat nak susukan dia lepas aku sahur then sambung solat. datang2 je kat hall emmm...
*baring pandang bulan*

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




eh aku tak pasan ade cap camera aku haha lantak la. bye


sayang, kuat tau? :'( 

Apeeeeeeeeeeesal post kali ni? dah la panjang lepas tu penuh dengan arghhhhhhhhh
taknak sahur esok! *propa lebih*

belog hehangat!