Haa . Ape tengok-tengok?

hit counter

”I vow to love you, and no matter what challenges might carry us apart,
we will always find a way to get back to each other..”

Sudin masak belachan.


SUDIN~

hahahaha .
memandangkan budak asrama ni. diroang tak berpeluang nk wishhhh birthday aku
time waktu senin. sebab , diorang tak dpt nk online.
so, ada yang wishh birthday aku ritu sebelum diorang balik asrama .

Thankyouuuuu yg wishhhhh aku ea :)
Hehehe. semoga, 
kecomelan korang terserlah dan diri korang sentiasa dihiasi dgn baik-baik akhlak.
ceh wah. aku motivasi orang, 
tp aku sendiri mcm teletubbies..!! Haha

Kesian Sudin. aku tipu dia , yg birthday aku bkn pd hari tu.
die plakkk, percaya bebenau ap yg aku ckp. 
dia kata, ohhhhhhh. fb ni tipu sunat kot.
HAHAHA. cinplaicin cincauuu pny prangai .

Thanks sebab jadi orang last wish ea Sudin. Hahahhaaaaa
jommmmmmmmmm lepakkkk :)

belog hehangat!